Gerçek Yaşanmış Olaylar

Web sitemiz de başınızdan geçen olayları anlatabilir tecrübelerinizi paylaşabilirsiniz. Tüm içerikler denetlenir ve gerçekliğinden emin olmadan yayınlanmaz.

Subscribe
Bildir
guest
155 Yorum
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Mert
Mert

Merhaba arkadaşlar sevdiğim bi kadın vardı ne yaptıysam kendime aşık edemedim araştırıken Loris hocamı buldum ne yapabiliriz diye sorduğumda bağlama islemi olacağıni söyledi işleme aldı beni 9 gün oldu ve çok güzel hayatımız oldu hocam allah senden razı olsun

Nuray
Nuray

Selamın aleyküm arkadaşlar öncelikle Loris hocamla tanışma hikayem bu sitedeki güzel yorumlar vesile oldu ve allah razı olsun hocamdan çok şükür ıyi sonuçlar aldım öncelikle basimdan geçen olaydan bahsetmek istiyorum esimle 7 yıldır evliyiz son zamanlarda bana karşı okadar sogumaya başladıki gerçekten eşimi tanıyamaz oldum sebebini araştırıken loris hocamı buldum bu siteden ve aradım hocamla 12 günlük çalışmamiz oldu ve eşimin eski eşi soğutma büyüsu yaptığını söyledi ve işleme başladık 12 günün sonunda gerçekten eşimde benimde şaşırdığım derecede duygusal bağ olmaya başladı aramızda simdi ilk günkü gibi çok iyiyiz loris hocam allah senden razı olsun arkadaşlar sizede yardımcı olacağına eminim çok şükür ben o yardımı aldım sizlerede loris hocamın numarasını bırakmak ıstiyorum 0534 298 18 60

Tayfun
Tayfun

Selamin aleykum arkadaslar allah dusmanimin basina vermesin norvecten yaziyorum cok kotu bir durum bu geceleri gözlerimi kapatmaya korkuyordum hemen basima gelip beni öldürceklerini ve aileme zarar vermemi soyluyolardi bana inanin bu durumda olmak kimse istemez isime gucume gidemiyordum allahtan karşima loris bey cikti cok sukur ki beni tekrar hayata dondurdu sagolsun allah razi olsun loris hocamdan sen bir cinle evlenmissin dedi seni bu cinden kurtarmam icin calisma baslatmamiz lazim derhal dedi ve calismalar yapti 15 gunde hayata yeniden bagladi neler yazsam sevincimi anlatamam arkadaslar allah tuttugunu altin etsin loris hocam sevincten agliyorum rabbim senin gibi insanlari var etsin herzaman.

Emine
Emine

Loris hocanın adını buraya yazanlardan Allah bin kere razı olsun. Burada ki yorumlar vesile oldu onunla tanışmama kayınvalidemin yıllarca eşimden ayrılmam için yaptığı tüm büyüleri muskaları herşeyi bana anlattı söyledi kocamın benimle aynı yerde kalmaya bile tahammülü yokken ben aradım loris hocamı yoksa boşanmamız an meselesiydi. Yardımlarının işlemlerinin hepsi işe yaradı sanki balayındaymışız gibi mutluluklar sürprizlerin ardı arkası kesilmiyor bu denli sonuç ben asla beklemiyordum hem de 7 gün gibi kısa bir sürede ha kayınvalidemse evimizin önünden bile geçemiyor. Allah bin kere razı olsun loris hocamdan nosunu birakiyorum : 0534 298 18 60

Ceren
Ceren

Merhaba arkadaslar Antalyada yasiyorum 10 yillik mutlu bi evliligimiz vardi Su 6 ay icinde kocamin aldatmalari baslamisti eve barka gelmiyodu Seni sevmiyorum artik sogudum diyip duruyodu neden eve gelmiyorsun diyordum o evden sen gitmeden ben gelmicem diodu son carem baglama buyusunu arastirdim ve loris hocaya denk geldim baglama buyusu yapacagim kocan senin her dedigini yapicak kizim sabret dedi hocamizi dinledim ve dedigi gibide oldu buyuden sonra 16.gunde esim hic beklemedigim anda geldi ozur diledi sarildi cok mutluyuz Allah ragzi olsun loris hocamdan hep dua edicegim bir yuvanin kurtulmasina sebeb oldugu icin.

DeniZ
DeniZ

merhaba arkadaşlar ben özel bir sektörde üst düzey yöneticiyim o yüzden ismimi paylaşamadım kusura bakmayın benim konum nişanlım çalışmış olduğum şirketin genel kordinatör müdürüyle olan bir ilişki ilk zamanlar çok güzel giden bir birlikteliğimizi yüzükle adlandırdık hatta evlililk tarihine bile kararlaştırdığımız fakat son 2 aydır bir türlü aşamadığımız kıskançlık krizleri yaşıyoruz ve son 1 haftadır da konuşmuyoruz internette araştırmalar yaparken bu sitede bulunan loris hoca ile iletişime geçtim ve durumu anlattım. Loris hoca bana üzülmeyeceğimi ve bu konunun üstesinden geleciğini söyledi ve benden bilgilerimizi istedi yapmış olduğu ön bakımda beni kendisine o kadar güvendirdi ki gerçketen işinin ehli bir hoca olduğuna kanaat getirmiştim.Ve benden bilgilerimii istedi resim vs bende gönderdim ve işleme başladık daha işlemin 4.günü sabahı nişanlım beni arayarak bütün pişmanlık duygusuyla özürünü diledi ve hatanın kendisinde olduğunu söyledi birdaha böyle olayların yaşanmıycağına dair çok büyük yeminler etti Allah razı olsum loris hocamdan şimdi tekrardan düğün tarihini almaya karar verdik loris hocam sana minnettarım numarasını bırakıyorum admin nolur paylaş 0534 298 18 60

Hatice
Hatice

Aman dikkat sakin medyum hakana paranızı kaptırmayın kendisi parayı aldıktan sonra engelliyor

KAMURAN
KAMURAN

BİLMEDİĞİN ADI SANI OLMAYAN YORUMU OLMAYAN HOCALARA BULASMAYIN DERİM BEN TANIMAM ETMEM AMA

Melike
Melike

abi teşekkür ederim ben de kısmetim için arıyorum bugün hocamı….

FATOŞ
FATOŞ

HERKESE MERHABALAR BEN AYDINDAN YAZIYORUM BENDE BURADA YORUM YAZAN ÇOGU İNSAN GİBİ DOLANDIRILANLARDANIM ANCAK SONUNDA ALLAH BENİM KARŞIMA DOĞRU İNSANI ÇIKARDI EN SONUNDA EVET ŞAHİN HOCAMDAN BAHSEDİYORUM BENİM NİŞANLIM NİŞANI ATMIŞTI SEBEPSİZCE DURUMU ŞAHİN HOCAMA ANLATTIM VE BANA CANLI BAKIM YAPACAĞINI SÖYLEDİ VE BENDEN İSMİMİ VE ANNE İSMİMİ ALARAK BANA BÜTÜN SÜLALEMİ SAYABİLDİ BEN ŞOKLAR İÇERİSİNDEYDİM ELİM AYAĞIM TİTREMEYE BAŞLADI MEĞERSE TEYZEMİN KIZI BİZİM AYRILMAMIZ İÇİN BÜYÜ YAPTIRMIŞ. ZATEN ÇOK KISKANIRDI BENİ ALLAHINDAN BULSUN ŞAHİN HOCAM SEN HİÇ MERAK ETME DEDİ İÇİME Bİ RAHATLAMA GELDİ 9 GÜNDE BU DURUMU HALLEDECEĞİNİ SÖYLEDİ VE İŞLEM ÇOK GÜZEL SONUÇ VERDİ ALLAH RAZI OLSUN ŞAHİN HOCADAN ALDIĞIN PARA SONUNA KADAR HELAL OLSSUN ŞİMDİ DÜĞÜN HAZIRLIKLARI YAPIYORUZ. ŞAHİN HOCA 0531 526 9076

sinannnbbb
sinannnbbb

arkadaşlar medyum bedros dolandırıcıdır

zeynep
zeynep

kocamı eve bağladıkkk :)) yüzünü unutucaktım nerdeyse yaa 🙂 herkesin yorumunu okudum saçma hocalarls dolandırılan falan ben de okuyunca korktum ama loris hocamdan yana denedim şansımı herkes olumlu yazmış. kumar alışkanlığı yüzünden evin yolunu unutan kocamı ev kuşu yapan hocama sevgilerimi sunarım iyi günler medyum loris hocam iletişim 0534 298 18 60

beyza
beyza

OdaK mEdyum dolandırıcıdır…. instada gördüm dikkat edin

selinn
selinn
Reply to  beyza

odak hoca benide dolandirmisligi var tam ikibin tl… acı olan taraf asgari maasla geciniyo olmam allahtan baba evindeyim

sevilay
sevilay

 ANKARAN SEVİLAY BEN 45 YAŞINDAYIM BU ZAMANA KADAR NE EVLİLİĞİM OLDU NE SEVGİLİM OLANLARDA SADECE BENİMLE GÜNLÜK BİRLİKTE OLDU KISMET AÇMAK İÇİN DUALAR ETTİM NAMAZLAR KILDIM BELKİ ETKİSİ OLDU AMA GÜN SONUNDA YİNE SAP KALDIM … KARŞI KOMŞUM SEMRA ABLAM BENİ LORİS HOCAYLA TANIŞTIRDI BENDE BÜYÜ VARMIŞ KISMET KAPANMIŞ O YÜZDEN ÇALIŞMALARA BAŞLADIK 10 GÜN OLDU BEN DİKİŞTE ÇALIŞIYORUM VE ORDA Kİ İNSANLARIN BAKIŞLARI BİLE ŞİMDİDEN DEĞİŞTİ HOCAMA GÜVENİM SONSUZ HER İŞİ ÇÖZER…BENİM İŞİMİ ÇÖZDÜĞÜ GİBİ LORİS HOCA

ŞAHİN HOCAM
ŞAHİN HOCAM

ALLAHIM TUTTUĞUNUZU ALTIN ETSİN ŞAHİN HOCMMMMM.. ŞAHİN HOCAM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN SİZİN SAYENİZDE KIZIM 7. SENESİNDE ÜNİVERSİTEYİ BİTİRDİ NE ÖRETMENLER TUTTUK NE HOCALAR GELDİ OLMADI KIZIMIN ÜSRÜNDE KÖTÜ ENERJİLER VARMIŞ ÇÖZÜMÜMÜŞ BUYMUŞ ALLAH CC ŞAHİN HOCAMDAN RAZI OLSUN ŞAHİN HOCAMMM 05315269076 NUMARASI HOCAMIN

yunus
yunus

merhaba ben alibeyköyde bi kafede garsonum daha yeni başladım bile denebilir lise son sınıfım korona sebebiyle girdim işe. Sınav senemde olmaması gereken her şeyi yaşadım bu yıl. mülakatımı yapan müdürüme aşık oldum…ne anneme ne ablama kimdeye söleyemedim internetten şahin hocamı buldum… Sagolsun öğrenci olduğumu bildiği için fiyatı dert etmeden güxel bi büyü ysptı bana ilgisini şimdiden hissedebiliyorum büyünün tutması 20 gün dedi 5 gün sonra sonucu yazcam

psikologlar cozemedi
psikologlar cozemedi

 gerçekten hastalığım yüzünden elimden bir şey gelmiyor ama fiziksel olarak bir sorunum yoktu kafamdaydı sorun. Benim arkadaşlarım ailem artık halime acıyordu gerçi onların elinden de halime acımaktan başka bir şey gelmiyordu. Sonra komşumuz Selma teyze anneme çare tıpta değilse başka yerde arayacaksın diyince annem de beni loris hocaya götürmüş bizim buralarda bilinen bir hocadır o da onca doktorun şifa bulamadığı şeyi loris hoca çözdü bazen gerçekten bazı şeylerin tıpta karşılığı olmuyor arkadaşlar. loris hocanın numarasını benzer sorunlar yaşayanlar için bırakıyorum hocayla bir görüşsünler 0534 298 18 60 buradan ulaşabilirsinniz hocaya sağlıkla sağlıcakla kalın

ALLAH RAZI OLSUN ŞAHİN. MEDYUM
ALLAH RAZI OLSUN ŞAHİN. MEDYUM

Arkadaşlar ben çok varlıklıyken birden işime bir şeyler oldu işler kesilir oldu evime ekmek girmez oldu en sonunda elimde avcumda neler varsa battı. Bunun nasıl olduğuna bir türlü anlam veremedim bir anda işler kesilivermişti. En sonunda karım ve çocuklarım da beni terketmişti artık çaresiz bir adamdım, fakir ve çaresiz. Bu halimi gören komşularım da çok üzülüyordu ne yapsak ne etsek diyerekten beni ŞAHİN hocaya yönlendirdiler neden daha önce yönlendirmediler bilmiyorum bu hoca benle çalışmaya başladığı an şansımın döndüğünü hissettim adeta yeniden doğdum yavaş yavaş eski durumuma geri dönüyorum karım da geri dönmek istedi ama ona evlilik yeminini hatırlattım hastalıkta sağlıkta bollukta yoklukta diyerek sen yeminini bozdun diye onu da istemedim artık kim var kim yok anladım etrafımda ve ona göre yaşıyorum. 05315269076

asdadqw
asdadqw

 merhaba arkadaşlar bu medyum savaş İnsanlarin saf duygulariyla o kadar güzel oynuyor kİ…..

kurusıkı zaven
kurusıkı zaven
Reply to  asdadqw

medyum zavende ayni sekilde dolandiricidir umut satan bi adam duzenbazzzz

asdfsadf
asdfsadf

yorum okumadan para yollarsanız böle dolandırılırsınız iste

ilknur
ilknur

Merhaba arkadaşlar ben şöyle özet geçeyim derdimi ben çok iyi bir üniversitenin iyi bir bölümünden mezun oldum iş hayatım çok başarılıydı geçen aylara kadar sonra bir şeyler oldu nedense başladığım her iş şanssızlıkla noktalanıyordu. Annem bende büyü olabileceğini söyledi ama ben ilk başta inanmadım sonra zor da olsa gitmeye ikna oldum. Annem beni loris hocaya getirerek durumumu anlattım hoca bana kızım sende çok güçlü bi büyü var seni kıskananlar yaptırmış dedi. Birkaç hafta içinde artık şansım dönmeye başlamıştı ve artık ben de normal bir insanım. Allah loris hocadan razı olsun bana eski hayatımı geri verdi. .

kamil
kamil

. Söylemek istemediğim bir bağımlılığım vardı önceden. şahin hocama tam zamanında ulaşmışım ki beni o kötü alışkanlıktan vazgeçirdi. Artık kendime vakit ayırıyor dolu bir hayat yaşıyabiliyorum. Sağolun varolun ŞAHİN hocam .

cemile
cemile

 Emile.Tek başıma yaşıyorum. Geceleri uyurken çok huzursuzdum. Sanki biri beni izliyor gibiydi sürekli. Bir türlü uyuyamıyor çok korkuyordum. Sonunda yorumlardan buldum loris hocayı.Yazıp yolladığı muska sayesinde artık rahat uyuyorum hiçbir huzursuzluk çekmiyorum.

burakmedyum
burakmedyum

medyum burak bey işlem 10 günde tutacak dedi 14. gündfeyiz bilgisi olan varmı arkadaşlar tutuyro mu gecikir mi

cananS
cananS
Reply to  burakmedyum

medyum burak bey hangi buraktan bahsediyosunuz bilmiyorum ama hakkında hiç iyi yorumlar okumamıştım ben ulu hocaya bakıyorum tam benim gibi kaderi olanlara işlem yapmış okduğum kadarıyla

suat
suat

kocamla 10 ay önce boşanmıştım. Boşanmamıza rağmen yakamı bırakmıyordu bırakmıyordu derken gelip fiziksel bir şey olmuyordu telefondan arayıp ağza alınmayacak küfürler hakaretler ediyordu. Adeta bir canavar gibiydi. Çok korkuyordum ve bu nedenle Yusuf Hocadan yardım istedim. Beni geri çevirmedi sağolsun ve beni eski kocamdan kurtardı bu yorumu ben de olumlu bir referans olsun diye yazdım.

efe
efe

Benim çocukluktan beri platonik aşkım olan bir kız vardı ve hiçbir zaman açılamadım denedim hep istedim olsun diye ama bir türlü olmadı o cesareti bulamadım diyeyim birbirimizi tanımakla arkadaş olmakla yetindik sadece bunun böyle olmayacağının farkındaydım ben açılamıyordum o açılmıyordu iyicene çaresizdim. En sonunda loris Hocaya gittim internetten buldum ve derdimi anlattım bana ah oğlum be neden o kadar bekledin dedi ve ben işlemlere başlıyorum 3 hafta içinde çözeceğim dedi ve ikinci haftanın sonunda ben dayanamadım artık ona açıldım ve kız bana ben de seni bekliyordum neden daha önce söylemedin dedi. loris hoca gerçekten inanılmaz bir hoca ben kulaklarıma inanamadım bunları duyunca hemen aradım teşekkür ettim kendisine o da yorum yapmamı istedi hem yorum yapıyorum hem numarasını bırakıyorum 0534 298 18 60 bu numaradan ulaşabilirsiniz.

ataberk
ataberk
Reply to  efe

allah bi yastıkta kocatir umarım kardesim.. ask iste

efe
efe
Reply to  ataberk

eyvallah kardesim..

turkuaz kafe
turkuaz kafe

HEP İNŞALLAHIMDI ŞİMDİ MAŞALLAHIM OLDU. HAYATIM BOYUNCA KENDİ İNTERNET KAFEMİ AÇMAK İSTEMİŞİMİR. BİR TÜRLÜ OLMADI HER SEFERİNDE BİR PÜRÜZ, TAM PARAYI BULDUM BU SEFERDE BABAM MANYAK MISIN OĞLUM DEDİ İZİN VERMEDİ… EN SONUNDA ŞAHİN HOCAMI BULUDUM VE BANA YAPTIĞI BÜYÜ SAYESİNDE ARTIK BİR İNTERNET KAFEM VAR. ÜMRANİYE DUDULLU TARAFLARINDAYSANIZ BEKLERİM YASAKLAR BİTTİĞİ İLK GÜN BEDAVA MASA AAÇAĞICM TURKUAZ KAFE.

soytarilar
soytarilar

medyum mert adam değildir soytarıdır düzenbazdır inanmayıınız

gülten
gülten

Merhabalar . Yaklaşık 1 haftadır evimde garip sesler ve tıkırtılar duyuyordum. Kızımla beraber yaşamama rağmen evde bu sesleri sadece ben duyuyordum. Genellikle gece başlayan tıkırtı sesleri artık çok korkutucu olmaya başladı. Allahıma şükürler olsun ki arkadaşım vasıtasıyla şahin hocama ulaşabildim. Bana neler yapmam gerektiğini anlattı. Çok şükür artık tıkırtı ve sesleri duymuyorum. Bir kez daha Allah sizden razı olsun şahin hocam.

isim vermiyorum
isim vermiyorum

İyi günler arkadaşlar ben bu yaşıma kadar hem kendi ailem hem de eşimin ailesi tarafından çok sevilen bir adamdım fakat son zamanlarda her şey tepe taklak gitti hiçbir zaman böyle belimi doğrultamadığım olmamıştı işler kötü gitti hayatım da kötü gitti böyle olunca ailem de bana hafiften bir sırtını çevirdi ama bu işte bir bit yeniği olduğunu seziyordum ve daha önceden de bildiğim bir hoca olan şahin hocaya başvurdum bana büyü yapmışlar insanlar gerçekten çok kötü kim bana neden bunu yaptı bilmiyorum ama şahin hoca çözüme kavuşturdu kendisine teşekkür ederim. İşlerim güçlerim insanların bana karşı olan davranışları kısacası her şey düzeldi. iletişim bilgisi 05315269076

GERÇEK MEDYUM ARIYORUM
GERÇEK MEDYUM ARIYORUM

 MEDYUM ZAVENE BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BİR İŞLEM YAPTIRACAKTIM YAPARIZ EDERİZ DEDİ AMA İLK ÖDEME İSTEDİ BEN DE VERDİM BENİ BİR ANDA HER YERDEN ENGELLEDİ..

Yusuf bey
Yusuf bey

medyum zaven dediğiniz kişinin numarası 4654 le biten mi o dolandırıcıdır.. eğer aynı kişiyse

sena
sena

eğer siz de sevdiğinize kavuşamıyorsanız şahin hocamı bi arayın derim. Ne kadardır hoşlanıyorum bilmiyorum ama şahin hocamı aramak kadar kolaymış çözümü.Uzun süreli bir birlikteliğimiz var. Size de benim gibi yardımcı olabilir.

erdal
erdal

 taksimde bir restoran yönetiyorum. Son günlerde işler çok kesattı ve hiçbir şey istediğim gibi gitmiyordu. Ben de adından çok övgüyle bahsettikleri loris hocamı aradım. Hocamla görüştüğümden beri işlerim şansım her şeyim10 numara gidiyor. Allah sizden razı olsun hocam.

dolandırıcı
dolandırıcı

savaş büyücü ya da hoca değildir paranızı kaptırmayınız uyarıyorum

zeynono
zeynono

adım Zeynep 53 yaşındayım kocamla yaklaşık 33 senelik bir birlikteliğimiz var ve son zamanlarda hiç içmediği kadar içmeye başladı ve artık yaşı ilerledğinşnden dolayı korkmaya başlamıştım. Aklıma gelen son şey de olsa büyü yaptırmak için loris hocayı aradık ve alkolü bırakması gerektiğini anlattık çok geçmeden loris hoca bizi aradı ve neler yapmamız gerektiğini söyledi. Allah bin kere senden razı olsun loris hocam 33 yıllık birlikteliğimşzde onu hiç bu kadar mutlu görmedim . Artık ağzıma sürmem diyor loris hocam ulaşmak isteyenler için 0534 298 18 60

batuhan
batuhan

Askerlik bitmeye yaklaştı sevdiğim kızı göreceğim derken baktım ki aldatılmışım. 3 yıllık birlikteliğim olduğu kız beni 1 haftadır tanıştığı çocukla aldatmış. Bu kızdan vazgeçmem mümkün değildi bu yüzden büyü yapabilir miyim diye araştırırken şahin hocayı buldum. Hocamın dediklerini yaptıktan sonra daha önce hiç olmadığı kadar bana bağlandı. Şimdi askerlik bitti hayatıma devam ediyorum çok teşekkür edeeim şahin hocam ALLAH CC senden razı olsun hocammmmmmm nosu budur 05315269076

önder
önder

Merhabalar. Bunları yazmamın nedeni loris hocamın bana yapmış olduğu büyük iyilik. Bir köyde yaşıyorum ve son zamanlarda artan garip hayvan sesleri ve uğultular beni ve ailemi çok korkutmaya başlamıştı. Önceden de ara ara oluyordu ama bu sefer çok daha korkutucuydu. Hocamı aradığımda bana üç harflilerin musallat olduğunu söyledi ve bize muska yazdı ve neler yapmamız gerektiğini anlattı. Artık sesler kesildiği için çok mutluyuz hocam Allah razı olsun

Esra
Esra

Selam adım Esra 12 yaşımda bir kızım var ve geceleri çok korkuyordu. Bana kendi adının söylendiğini duyduğunu söyledi. Haliyle ben de korktum ve arkadaşlarımın tavsiyesiyle loris hocamı buldum. Hocamla konuşmamızın ardından kızıma bir muska yolladı. Kızım artık seslenmelerin kesildiğini söyledi ve artık huzursuz olmadığını söyledi. Teşekkürler loris hocam her şey için

Esra
Esra
Reply to  Esra

0534 298 18 60 hocamın numarasını paylaşmayı unutmuşum

şafak
şafak
Reply to  Esra

saygılar fadime hanim… bende aynı dertten muzdaribim sanki evimin içinde bir enerji geziyor bana birşeyler söylemek istiyorr. ayıptır sorması fiyatı nedir bu muskanın?

yusuf
yusuf

odak medyuma inanmayın 1500 liramı kaybettim malesef ki gidcen para olsun ama umut satmayın..

serdal
serdal

 bir kafede baristayım. Selin adında çok hoşlandığım bir kız vardı sürekli kafeye geliyordu fakat bir türlü ona açılamadım. Ne yapsamm ne etsem şahin hocada aradım çareyi. Önnceden duymuştum bu olaylarda hocama giden çok kişi olmuş.Ben de şansımı denedim ve hocam sağolsun şu an bir birlikteliğimiz var. Çok teşekkür ederiz hocam bizi kavuşturdunuz.

sedat
sedat

ALLAH SİZDEN BİN KERE RAZI OLSUN LORİS HOCAMMMM. SONUNDA KAVUŞTURDUNUZ BİZİ BİRBİRİMİZE. NE KADAR SÜRÜNDÜM BU KIZIN PEŞİNDEN BİR BİLSENİZ. EN BAŞTAN ÇARE LORİS HOCAMMIŞ KEŞKE DAHA ERKEN BULSAYDIM SİZİ HOCAM.HİÇ OLMADIĞIM KADAR MUTLUYUM SAYENİZDE. HOCAMIN NUMARASINI SİZİN İÇİN BIRAKIYORUM ARAYIN HAYRINI GÖRÜRSÜNÜZ 0534 298 18 60

barank
barank

Geçen gece bilgisayarda Gta oynarken elektrikler kesildi ben de öğrenci olduğumdn evde tek yaşıyorum elektrikler gittiği gibi bir takım tıkırtılar garip sesler duymaya başladım ardından köpek havlamaları çok arttı ancak sabah ezanında uynabildim. Çok korktum ve bu sonraki gece de tekrar etti. Allahıma şükürler olsun ki çok geç olmadan biraz araştırarak Şahin hocayı buldum. Yaptığı muska sayesinde böyle olaylar bir iki gün içinde kesildi . şahin hocama ulaşmak isteyenşer için tel no 05315269076

setenay
setenay
Reply to  barank

bendede 3 harfliler yolladi yengem biliyorum o yapti bu zor bi islemmiydi ne buyusu yaptiniz bilgi verir misiniz

baran
baran
Reply to  setenay

yok hocam zor bişi olmadığını söledi çokta fiyat tutmadı o yüzden bana sorcaınıza arayın öğrenin bence

aysel
aysel

annemgille köyde oturuyoruz babam vefat edeli 2 koca sene oldu haliyle tek başımızayız son 3 gecedir dışarıda garip hayvan sesleri bizi çok ürkütüyordu biz de yorumlardan Loris hocamızı bulduk bize hemen bir muska yazıp yollatı ardından sesler bir anda kesildi artık muskaya uyuyp muskayla kalkıyorum loris hocamın numarasını da size vereyim 0534 298 18 60

Suu
Suu

Uzak ilişki yürüttüğüm adını vermek istemediğim bir cocuk vardı. Son günlerde yazmayı kesti fakat ben deli gibi aşık olmuştum. En son çare olarak bağlama büyüsü yaptırmak için şahin hocayı keşfettim. Çocukla şimdi her gün konuşuyoruz ve Muğlaya gelecek haftaya . Teşekkürler şahin hocam.

kumar pişmanlıktır
kumar pişmanlıktır

umar bağımlılığım yüzünden neredeyse ailem dağııyrdu. Ne kadar uğraşsam da bırakamadım şu lanet şeyi. Neler denedim neer. Keşke daha önce bulabilseymişim ulu hocamı. Hocamın dediği şeyleri uyguladım artık önümde oynasalar izlemem. Ben dersiimi aldım. Allah razı olsun hocam şu an karım da dahil olmak üzere evdeki herkes daha mutlu sayenizde .

Selman
Selman

 Antalyada ismini vermek istemediğim bir süpermarkette çalışıyordum. Süpermarkette birlikte çalıştığım Z.Y. isimli bir kız arkadaşım var ve bu kıza uzun süredir aşıktım. Bir gün internet üzerinden bir hoca vasıtasıyla bağlama büyüsü yaptırdım. Fakat herhangi bir etkisi olmadı. Sonra yorumlarda şahin hocayı buldum. Çok şükür yatığı büyü sayesinde yakında nişanımızı yapacağız.

Yılmaz
Yılmaz
Reply to  Selman

allah tamamını erdirsin kardeşim.. Şahin hocanın yeri nerdedir? benide bi okuyup üflemesi lazım tam olarak bu konuda

nurten
nurten

İsmim Nurten Kayseride hemşireyim. Haliyle nöbet işleri çok oluyor. Bu nöbetlere Selim adın da bir çocukla kalıyoruz. Ne yapsam ne etsem de benimle ilgilenmiyordu. Sevgilim olmayalı da uzun bir süre olmuştu. Birliktelik yaşamak istiyordum. Sonra önceden çok inanmasamda teyzem sayesinde büyü yaptırmaya karar verdim. loris hocayla önceden bir iş yaptığı için bana önermişti. Hocamın yapğtığı büyü sayesinde ilk briliktekiğimizi geçen gün yaşadık . Size bir ömür borçluyum loris hocam 0534 298 18 60

selami
selami

Beni işyerinden başka erkeklerle aldatan karıma ders olsun diye şahin hocaya başvurdum. Karım bir bankada çalışıyor ve oradan erkeklerle çok samimi oluyordu. Tamam onlar senin arkadaşların ama bu kadar da olmaz diyordum ama beni ayakta uyutuyordu öyle bir şey olmadığını söyleyerek. Sonrasında ise onları bizim evde bastım ve ikisini de kapı dışarı ettim o an duyduğum siniri ikisini de öldürmemek için sarfettiğim çabayı hani burada kelimelerle açıklayamam. şahin hoca bunu duyunca derhal işlemlere başlayarak ikisini ayırdı ve karım da işten atıldı artık çok mutluyum demeyin keyfime. şahin hocanın numarasını yazacağıma söz vermiştim eğer olursa sözümü tutuyorum ve yazıyorum. 05315269076 buradan ulaşabilirsiniz.

alllahhocamdan razı olsun
alllahhocamdan razı olsun

Yardıma ihtiyacı olan insanlara kesinlikle loris hocayı tek geçerim kendisi gerçekten inanılmaz bir hocadır ve yardıma ihtiyacı olan insanları hiçbir zaman geri çevirmez. Kendisinin beni düğün arifesinde ayrılığın eşiğinden döndürmüşlüğü var ve kendisine bir vefa borcum olduğundan dolayı bu yorumu yazmayı borç bildim.

ablakardes
ablakardes

 Selam ben de Fikret hocaya ablam nedeniyle başvurdum ablam 40 yaşında neredeyse ve artık kısmeti falan yok o evlenmedi diye adetler yüzünden beni de evlendirmediler artık ben sevdiceğimle evlenip bir hayat kurmak istiyorum artık ablam aradan çekilsin diye kısmetini açtırdım ve çok olumlu sonuç aldım Fikret hocadan yaza kısmetse çifte düğün var çok teşekkür ederim hocam.

zeynepcalh
zeynepcalh

Bİ ŞEKİLDE ÇÖZÜD HOCAM NASIL ÇÖZDÜĞÜNÜN ÖNEMİ YOK OKUYUN:
benim ayrıldığım eski sevgilim resmen sapığım olmuştu peşimi bırakmıyordu. Ben peşimden ayırmaya çalıştıkça o daha çok takip ediyordu artık çare bulamamıştım mahkeme kararları bile durdurmuyordu onu artık bir çare bulmalıydım ama ne yapmalıydım onu bilmiyordum. En sonunda onun kısmeti açılsın diye şahin Hocaya geldim ve çalışmalar yaptık peşimi bıraktı 1 ay sonra falan geçen de haberini aldım nişanlanmış umarım çok mutlu olur ama benim peşimi bıraksın bıktım ondan. .